تلویزیون 8K سونی

قیمت تلویزیون 8K سونی مشخص شد. این تلویزیون 98 اینچی با قیمت بسیار بالای 70 هزار دلار به فروش می رسد.

سونی یکی از شرکت های مطرح در زمینه تولید تلویزیون محسوب می شود. در صورتی که خواهان تصاحب یکی از جدیدترین و باکیفیت ترین تلویزیون های این برند باشید، باید تلویزیون 8K آن را خریداری کنید.

تلویزیون 8K سونی دارای اندازه 98 و 85 اینچ بوده و از جدیدترین فناوری ها بهره می برد. برای خرید نمونه 98 اینچی باید پول زیادی در حساب بانکی خود داشته باشید چرا که این تلویزیون، با قیمت 70 هزار دلار به فروش خواهد رسید!

قیمت در نظر گرفته شده برای این تلویزیون برابر با قیمت چند خودرو است؛ با این حال برای دسترسی به جدیدترین فناوری بازار باید هزینه زیادی پرداخت کنید. این تلویزیون در سری Master Z9G قرار می گیرد.

در صورتی که به تلویزیون 98 اینچی نیاز نداشته باشید و یا اینکه حساب بانکی شما پرپول نباشد، می توانید نمونه 85 اینچی آن را خریداری کنید. مدل 85 اینچی این تلویزیون با قیمت 13 هزار دلار به فروش می رسد.

تلویزیون 8K سونی

تفاوت قیمت زیادی میان نمونه 85 اینچی و 98 اینچی این تلویزیون وجود دارد؛ با این حال چنین اختلافی در قیمت پنل ها طبیعی است. قیمت تلویزیون ها و مانیتورها با توجه به ابعاد آن ها، بسیار متفاوت است.

تلویزیون 8K سونی به پردازنده تصویر XI Ultimate مجهز شده و از 8K X-tended Dynamic Range Pro و Backlight Master Drive بهره می برد. فناوری دوم باعث خاموش شدن بخش های مختلف نمایشگر می شود.

سونی اعلام کرده در سال جاری میلادی پشتیبانی از اپل ایرپلی 2 و HomeKit را به این تلویزیون خود اضافه می کند. نمونه های 98 و 85 اینچی این تلویزیون از ماه ژوئن سال جاری میلادی قابل خریداری خواهند بود. برای خرید این محصولات باید تا زمان عرضه آن ها، پول در حساب بانکی خود ذخیره کنید!

منبع: کلیک

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *