تصاویر واقعی گلکسی S10 پلاس

تصاویر واقعی گلکسی S10 پلاس در اختیار رسانه ها قرار گرفت. بر اساس این تصاویر، پرچمدار آینده سامسونگ دارای دوربین اصلی سه گانه است.

در گذشته شاهد انتشار رندرهای پرچمداران سال آینده سامسونگ در فضای مجازی بودیم و حال تصاویر واقعی گلکسی S10 پلاس در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. این تصاویر شایعات گذشته را تایید می کند.

تصاویر واقعی گلکسی S10 پلاس این گوشی هوشمند را در دو رنگ بنفش و نقره ای به نمایش می گذارد. در حال حاضر نمی توان این تصاویر را نسخه نهایی پرچمدار آینده سامسونگ دانست چرا که احتمال تغییر در طراحی این محصول وجود دارد.

بر اساس این تصاویر، سامسونگ برای گوشی گلکسی S10 پلاس دوربین اصلی سه گانه با چیدمان عمودی در نظر می گیرد. در کنار این سنسورها شاهد خودنمایی فلاش LED به همراه سنسور سنجش فشار خون هستیم.

تصاویر واقعی گلکسی S10 پلاس

در این تصاویر پنل جلویی این اسمارت فون به نمایش گذاشته نشده است. بنابر شایعات و رندرهای گذشته، گوشی گلکسی اس 10 پلاس به حفره درون نمایشگر و همچنین دوربین سلفی دوگانه مجهز می شود.

بر اساس رندرهایی که به تازگی در اختیار رسانه ها قرار گرفته، گوشی گلکسی S10 دارای دوربین اصلی دوگانه است. انتظار می رود سامسونگ سال آینده میلادی از 3 گوشی از سری گلکسی اس 10 رونمایی کند.

دوربین سه گانه گلکسی S10 پلاس

گوشی گلکسی اس 10 لایت ارزان ترین پرچمدار آینده سامسونگ محسوب می شود که دارای صفحه نمایش مسطح خواهد بود. نمونه دوم گلکسی S10 است که از دوربین اصلی دوگانه و صفحه نمایش خمیده بهره می برد.

بزرگترین پرچمدار نیمه اول سال آینده سامسونگ، گوشی گلکسی اس 10 پلاس بوده که دارای نمایشگر خمیده و دوربین اصلی سه گانه است. بر اساس شایعات، قدرت تمام محصولات سری گلکسی S10 را پردازنده اسنپدراگون 855 و یا اگزینوس 9820 تامین می کند.

منبع: کلیک

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *