ساعت هوشمند شیائومی Mi Band 4

بالاخره امروز تصاویر واقعی از نسل جدید از دست‌بندهای سلامتی شیائومی در اختیار قرار گرفت. این تصاویر نشان می‌دهند که رندرهایی که چندی پیش از ساعت هوشمند شیائومی Mi Band 4 منتشر شده بود به نمونه واقعی و تجاری آن شباهت بسیار زیادی دارد. این تصاویر جدید همچنین حضور نمایشگرهای رنگی را در نسل جدید از این دست‌بندها تایید می‌کند.

دست‌بندهای سلامتی شیائومی در طی سال‌های اخیر به دلیل اینکه قیمت رقابتی و بسیار مناسبی دارند مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته‌اند. این محصولات به ورزشکاران اجازه می‌دهند با هزینه‌ای ناچیز از مهم‌ترین و حیاتی‌ترین ویژگی‌های سلامتی خود و همچنین اطلاعاتی که در هنگام ورزش به آن نیاز دارند آگاهی پیدا کنند. به تازگی تصاویری زنده از ساعت هوشمند شیائومی Mi Band 4 ، که نسل جدید از دست‌بندهای سلامتی شیائومی محسوب می‌شود در اختیار قرار گرفته است که بسیاری از شایعات و خبرهایی که حول آن‌ها منتشر شده بود را تایید می‌کند.

ساعت هوشمند شیائومی Mi Band 4

ساعت هوشمند شیائومی Mi Band 4

این تصاویر در وهله اول نشان می‌دهند که نمایشگرهای OLED و تک‌رنگ موجود در دست‌بندهای Mi Band 3، بالاخره در نسخه جدید از این محصولات جای خود را به یک نمایشگر رنگی داده‌اند. از سوی دیگر به نظر می‌رسد که نسل جدید از این دست‌بندها نسبت به نسخه پیشین خود ظاهری باریک‌تر دارند. دست‌بندهای Mi Band 3 دارای یک دکمه لمسی خازنی در زیر نمایشگر خود بودند، اما این تصاویر تایید می‌کنند که در نسل جدید از آن‌ها خبری از این دکمه نیست. به نظر می‌رسد به لطف این تغییرات، اکنون ظاهری جذاب‌تر را برای نسل جدید از این ابزارهای پوشیدنی شیائومی شاهد هستیم.

براساس اطلاعات در دسترس، ساعت هوشمند شیائومی Mi Band 4 دارای یک باتری با ظرفیت بهتر خواهد بود که بر روی کاغذ سبب می‌شود شارژدهی بهتری را از آن شاهد باشیم. در حالی که این باتری در دست‌بند Mi Band 3 دارای ظرفیت 110 میلی آمپر ساعت بود، قرار است در نسل جدید از آن شاهد حضور یک باتریِ 135 میلی آمپر ساعتی باشیم. گفته می‌شود قرار است دو نسخه مختلف از این ساعت هوشمند روانه بازار شود. نسخه همراه با ارتباط NFC و نسخه بدون آن. انتظار می‌رود نسخه NFC قیمتی در حدود 72 دلار داشته باشد و نسخه معمولی نیز با قیمت بسیار عالی و در محدوده 28 تا 43 دلار در دسترس کاربران قرار بگیرد.

ساعت هوشمند شیائومی Mi Band 4

منبع:شهرسخت افزار

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *