بهترین نمایشگر در میان گوشی های هوشمند

به تازگی وب‌سایت معتبر DxOmark به سراغ بررسی گوشی گلکسی S24 اولترای سامسونگ رفته و نمایشگر و دوربین‌های پرچمدار کره‌ای را تست کرده است. بر اساس داده‌های منتشر شده گلکسی اس 24 اولترا بهترین نمایشگر در میان گوشی های هوشمند داشته اما در زمینه دوربین حرف زیادی برای گفتن ندارد و تنها بهتر از نسل قبلی خود عمل می‌کند!

بر اساس بررسی‌های انجام شده توسط DxOmark گوشی پرچمدار گلکسی اس ۲۴ اولترای سامسونگ بهترین نمایشگر را در میان گوشی‌های هوشمند داشته و با امتیاز ۱۵۵ در صدر جدول ایستاده و پس از آن دو گوشی پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو با اختلاف ۱ امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

بهترین نمایشگر را در میان گوشی‌های هوشمند 2024

کارشناسان DxOmark معتقدند که سامسونگ با افزایش حداکثر روشنایی نمایشگر و تغییر شیشه محافظ گلکسی اس 24 اولترا به گوریلا آرمور توانسته انعکاس نور روی نمایشگر تا حد ممکن را کاهش داده و تجربه بصری بهتری را برای کاربران فراهم کند. همچنین نباید قابلیت Adaptive Color Tone را از یاد برد که با توجه به شرایط نوری مختلف رنگ‌های طبیعی‌تری تولید می‌کند.

عملکرد دور از انتظار گلکسی S24 Ultra در بخش دوربین

اما عملکرد پرچمدار سامسونگ در زمینه دوربین چنگی به دل نمی‌زند و همانطور که در تصویر پایین مشاهده می‌کنید، این گوشی نتوانسته در هیچ یک از پارامترهای کلیدی، رتبه اول را به دست آورد. کسب امتیاز کلی ۱۴۴ این دستگاه پرچمدار را به رتبه 18 جدول منتقل کرده، به طوری که آیفون ۱۵ یا پیکسل ۷ پرو نیز امتیازات بهتری دارند.

عملکرد دور از انتظار گلکسی S24 Ultra

کارشناسان دگزومارک اشکالاتی را برای دوربین Galaxy S24 Ultra برشمرده‌اند که می‌توان به سرعت فوکس کند در ویدیوها، نویز زیاد در شرایط نوری کم و عدم پایداری روشنایی و تراز رنگ سفید در عکس و ویدیوها اشاره کرد.

منبع:شهرسخت افزار

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *