بهترین اپلیکیشن های سلفی گرفتن

یکی گوشی هوشمند بدون دوربین ممکن است بسیار جذاب و هیجان انگیز به نظر نرسد. بنابراین همانطور که اپلیکیشن های دوربین می توانند جذاب باشند، استفاده از اپلیکیشن های خاص برای گرفتن عکس و سلفی اهمیت زیادی دارد. در زیر لیستی از بهترین اپلیکیشن های سلفی گرفتن برای اندروید به شما ارائه شده است.

اپلیکیشن SELFIECITY

این برنامه که حدود 10 میلیون بار نصب شده است، یکی از برنامه های مهم در این زمینه است. این برنامه دارای فیلترهای با کیفیت بالا، تاچ لحظه واقعی، اثر پس زمینه همراه با دیگر فیلترهای جذاب است. شما می توانید مجموعه ای از حداکثر 16 تصویر را با کمک تنها یک لمس گرد هم آورید.

LINE CAMERA

این اپلیکیشن دارای یک تایمر برای عکاسی، فلاش و شبکه ای سطوح مختلف است که یک عکس کامل به شما تحویل می دهد. گزینه هایی مانند Live makeup، کلاژهای مختلف، فیلتر و توانایی اضافه کردن تاچ های لمسی شخصی مختلف برای ایجاد یک تصویر حرفه ای و چشمگیر در این اپلیکیشن وجود دارند. شما می توانید عکس های خود را با این برنامه گرفته و ان ها را دسته بندی کرده و فیلتر کنید. این اپلیکیشن در برنامه گوگل در بین 19 کشور دنیا در ردیف شماره یک قراردارد. شما می توانید عکس را گرفته و انها را به اشتراک گذاشته و یا به عنوان تم استفاده نمایید. از دیگر ویژگی های این برنامه می توان به مواردی مانند متن های استایل دار و اشتراک گذاری تصاویر روی شبکه های اجتماعی مانند توییتر و … اشاره کرد.

اپلیکیشن LINE CAMERA

YOUCAM PERFECTSELFIE CAM

یکی از بهترین اپلیکیشن های عکاسی برای گوشی های اندرویدی و گرفتن سلفی همین برنامه است. همچنین شما می توانید گزینه ای برای سلفی های ویدئویی و اسنپ شات ها نیز داشته باشید. این برنامه همچنین به شما اجازه می دهد تا قبل و بعد افکت های مختلف را بررسی کنید و در نهایت آنها را در صورت رضایت بررسی کنید. این برنامه به طور خودکار چند چهره بودن را در هنگام عکاسی تشخیص می دهد و مشکلات چین و چروک پوست را برطرف می کند. همچنین می تواند چشم ها را اندکی از حالت عادی بزرگ تر و زیباتر کند.

اپلیکیشن B612

یکی دیگر از اپلیکیشن های معروف در زمینه فیلترینگ عکس و ادیت آن اپلیکیشن B612 است که در داخل ایران نیز توسط کاربران زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. با کمک این اپلیکیشن می توانید فیلم های خود را برای 3-6 ثانیه با صدا فیلمبرداری کنید. فیلترهای بسیاری وجود دارد که توسط این برنامه ارائه می شود. همچنین این برنامه با هوشی که دارد می تواند فیلترهایی که زیاد مورد استفاده قرار می دهید و دوست دارید را حفظ کند و آنها را جلوتر از بقیه به شما پیشنهاد دهد. هر فیلتر ویژگی های خاص خود را دارد و استایلی خاص به عکس ها می بخشد. هر زمان که یک فیلتر را به طور خودکار تغییر می دهید، تصویر تغییر می کند.

اپلیکیشن B612

SWEET SELFIE

با کمک این برنامه نیز می توانید سریع ترین سلفی ها را از خود بگیرید و  زمانی را برای فیلتر نگذارید. چرا که شکلک ها و برچسب های جذابی را می توانید روی تصاویر خود بگذارید. شما می توانید فیلترهای شگفت انگیزی را روی تصاویر خود اعمال کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *