بهترین اپلیکیشن استورى اینستاگرام

در این مطلب قصد داریم به معرفى تعدادى از بهترین اپلیکیشن استورى اینستاگرام بپردازیم که گذاشتن استوری را جذاب تر می کنند.

استوری اینستاگرام محبوبیت بالایی میان کاربران در سراسر جهان دارد. در این میان اپلیکیشن هایی برای جذاب‌تر شدن این بخش توسعه پیدا کرده اند. در ادامه شما را با مجموعه بهترین اپلیکیشن استورى اینستاگرام آشنا می کنیم.

1- Hype Type

اپلیکیشن Hype Type

اپلیکیشن Hype Type یکی از بهترین اپلیکیشن هاى استورى اینستاگرام براى استفاده از تایپوگرافى دیزاین شده و متحرک در استورى هاى شما به شمار می رود. این برنامه به کاربر اجازه مى دهد در نوشته هاى استورى هاى خود تنوع ایجاد کنید.

 یکى از کاربردهاى جالب این برنامه آن است که قابلیت پیشنهاد دادن کپشن و نوشته براى استورى هاى شما را نیز دارد.

2- Unfold

اپلیکیشن Unfold

اپلیکیشن Unfold یکی از بهترین اپلیکیشن هاى استورى اینستاگرام محسوب می شود. در این برنامه 150 پس زمینه و قاب ذخیره شده همچون قاب فیلم و کاغذ پاره شده وجود دارد که مى تواند در حاشیه عکس شما قرار گرفته و آن را جذاب تر کند. این برنامه همچنین داراى فونت ها و استیکرهاى مخصوص به خود است.

یکى دیگر از ویژگى هاى جالب این برنامه آن است که به شما اجازه ادیت تصاویر خود را نیز مى دهد.

3- Over

اپلیکیشن Over

اپلیکیشن Over برنامه اى براى ویرایش عکس و ویدیوهاى شماست تا بتوانید در اینستاگرام معروف و محبوب تر باشید. این برنامه بسیار دوستدار کاربر بوده و استفاده از آن بسیار ساده است. کاربر مى تواند با استفاده از این برنامه به تصاویر و ویدیوهاى خود نوشته اضافه کند و تغییراتى گرافیکى روى آن ها ایجاد کند.

یکى از مزایاى این برنامه آن است که نمونه هاى موجود در آن بسیار حرفه اى طراحى شده اند و موجب افزایش خلاقیت کاربر مى شوند.

4- Canva

اپلیکیشن Canva

اپلیکیشن Canva یکی دیگر از برنامه هایی است که با استفاده از آن می توان تصاویر و ویدیوهایی را که قصد استفاده از آن ها در استوری را دارید، به راحتی دیزاین کنید. یکی از مزایای این برنامه آن است که در کامپیوتر هم قابل استفاده است. این برنامه دارای بیش از 60 هزار نمونه از پیش طراحی شده است که کار با آن را برای کاربر ساده تر می کند.

Canva همچنین به کاربر اجازه می دهد روی تصاویر و ویدیوهای خود نوشته وارد کند، آن ها را با فیلترهای برنامه ادیت کند و یا حتی از تصاویر و طرح های گرافیکی موجود در خود برنامه استفاده کند.

منبع:کلیک

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *