بازی Persona 5 R

سکوت «آلتوس» شکسته شد و این شرکت ساعاتی پیش با انتشار یک تیزر کوتاه، به طور مختصر از بازی Persona 5 R رونمایی کرد و سرنجام بازی Persona 5 R رسما معرفی شد. هرچند، هنوز تاریخ انتشار و محتویات این اثر ویدیویی مشخص نشده است.

بازی Persona 5 یکی از جذاب‌ترین عناوین ویدیویی سال گذشته میلادی به شمار می‌رود که به لطف روایت داستان عالی و درگیرکننده، تجربه بی‌نظیر و هیجان انگیزی از سبک نقش آفرینی ژاپنی یا به اصطلاح JRPG را برای علاقه‌مندان و بازیکنان رقم زد و توانست در میان بهترین بازی‌های سال میلادی 2017 قرار گیرد.

حال، پس از ثبت و تمدید دامنه‌های جدید از جمله P5R.JP توسط شرکت آلتوس، شایعه‌ها و گمانه‌زنی‌های مختلفی در خصوص عرضه نسخه جدید این بازی تحت عنوان Persona 5 R به گوش می‌رسید و از طرفی، سوابق آلتوس نشان می‌داد که این شرکت در کمتر از دو هفته از پروژه بعدی خود رونمایی خواهد کرد.

بر این اساس، به نظر می‌رسد که تمامی این گزارش‌ها صحت داشته و شرکت آلتوس پس از تمدید دامنه P5R.JP، ساعاتی پیش با انتشار یک تیزر کوتاه به معرفی بازی Persona 5 R برای کنسول پلی‌استیشن 4 پرداخت. بدین ترتیب، علاقه‌مندان بار دیگر می‌توانند به دبیرستان ژاپنی خود بازگشته و اتفاقات و حوادث مرتبط را دنبال کنند.

متاسفانه تیزر منتشر شده از سوی شرکت آلتوس اطلاعات و جزئیاتی در خصوص بازی Persona 5 R ارائه نمی‌کند. با این حال، در این ویدیوی کوتاه سی‌ثانیه‌ای سازندگان به ماه مارس سال میلادی 2019 (اسفند و یا فروردین) اشاره می‌کنند که ظاهرا در جریان این ماه به طور کامل از پروژه P5R معرفی خواهد شد. در طرف دیگر، گویا همچنان بازی پرسونا در انحصار کنسول پلی‌استیشن 4 بوده و وجود لوگوی این کنسول در تیزر مذکور، شایعه عرضه این عنوان روی کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ را تکذیب می‌کند. اگرچه، ممکن است که در جریان رویداد معرفی کامل این عنوان، شاهد رونمایی از نسخه سوییچ آن نیز باشیم.

بازی Persona 5 R رسما معرفی شد

جدا از اینکه هنوز تاریخ انتشار دقیق و حتی تقریبی بازی Persona 5 R تعیین نشده، شرکت آلتوس تا به امروز جزئیاتی در خصوص داستان و محتویات این اثر ویدیویی نیز منتشر نکرده است. بدین ترتییب، هنوز مشخص نیست این عنوان مشابه بازی Persona 4 Golden، محتویات، ماموریت‌ها و ویژگی‌های جدیدی را به نسخه اصلی خود اضافه می‌کند و یا شاهد روایت حوادث فرعی سری پرسونا خواهیم بود.

بهتر است بدانید؛ بازی پرسونا 5 در ابتدا به صورت انحصاری زمانی در کشور ژاپن روانه بازار شد و سپس این اثر ویدیویی بی‌نظیر در روز پانزدهم فروردین ماه سال 96 (چهارم ماه آوریل سال میلادی 2017) به دست دارندگان کنسول پلی‌استیشن 4 در سراسر جهان رسید.

داستان بازی Persona 5 حول گروهی از دانش آموزان دبیرستانی مدرسه شوجین توکیو به نام Phantom Thieves of Hearts می‌چرخد که این افراد با وجود حسن نیت، مورد بدبینی مردم، سیاست‌مداران و حتی خانواده خود قرار می‌گیرند و از سوی جامعه خود طرد می‌شوند. اما، ظلم و استبداد مسئولان کماکان نمی‌تواند به تلاش و نیت پاک این دانش آموزان خاتمه دهد و این افراد به مرور زمان به نیروی ویژه و منحصر به فرد خود یعنی پرسونا پی می‌برند.

منبع : کلیک

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *