بازی شورای هانول

بازی شورای هانول یکی از ترسناک ترین بازی های کامپیوتر های خانگی است که در سبک اکشن و ماجراجویی توسط کمپانی Nathan Seedhouse توسعه یافته و در مارس ۲۰۱۸ برای مایکروسافت ویندوز منتشر شده است. این بازی که با قیمتی در حدود ۷.۹۹ دلار در اختیار کاربران قرار می گیرد را می توان یک بازی بسیار زیبا برای علاقه مندان به این سبک  دانست.

بازی رایانه ایی The Council of Hanwell یا همان شورای هانول اتفاقاتی را رقم می زند که از ابتدا بسیار ترسناک به نظر می آید. بازی حوادث یک مکان نامشخص و بیمارستانی متروک را روایت می کند. و زمانی آغاز می شود که فاجعه ای وحشتناک رخ داده و افراد این بیمارستان دچار جنون شده و به دیگران حمله می کنند. در بازی با موجوداتی با نام Anomalies رو به رو می شویم که برای سال های خیلی زیادی توسط شورای مخفی نگهداری می شده است و حال این موجودات آزاد شده اند که مسبب آن فردی به نام دکتر است.

در واقع شورای هانول برای محافظت از افراد شکل گرفته بوده است و حال که این موجودات دوباره فعال شده اند باید به مقابله با آن ها پرداخت. بازی از جایی شروع می شود که شما در تونل های بلااستفاده و قدیمی در زیر مرکز تامین نیروی هانول از خواب بیدار می شوید. چیزی به یاد نمی آورید اما می دانید که “دکتر” باعث شده تا در این شرایط قرار بگیرید. او در The Council می باشد و شما باید برای پیداکردن وی عازم می‌شوید. در این مسیر شما با Anomalyها روبرو خواهید شد و از همه ترسناک تر، Hanwell’s Elite بر سر راه شما قرار دارد. ریشه ی تمامی این مصیبت ها، انسان های بد و شروری هستند که در هانول و The Council زندگی می کنند.

در این بازی از اسلحه های سنگین و قدرتمند خبری نیست تنها سلاح های سرد در اختیارتان خواهد بود و سلاح های شما بسیار محدود هستند که باعث سخت تر شدن این بازی جذاب می شود. تونل های تاریک، اتاق های سرد و ساکت و دخمه های خطرناک تنها بخشی از مکان های بازی است که شما را مجذوب خود خواهد کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *