اچ تی سی U12

شرکت اچ تی سی در کنگره جهانی موبایل 2018 از پرچمدار جدید خود رونمایی نکرد. بر اساس گزارشی جدید قدرت گوشی اچ تی سی U12 را پردازنده اسنپدراگون 845 تامین می کند.

برخلاف سال های گذشته امسال تنها شماری از شرکت ها در نمایشگاه MWC 2018 از پرچمداران جدید خود رونمایی کردند. در کنگره جهانی موبایل 2018 شاهد معرفی پرچمداران سامسونگ، سونی، ایسوس و نوکیا بودیم.

برخی از شرکت های فعال در صنعت گوشی های هوشمند به علت معرفی گلکسی S9 و S9 پلاس در این نمایشگاه تصمیم گرفتند برای معرفی پرچمداران آینده خود زمان دیگری را در نظر بگیرند. اچ تی سی یکی از شرکت هایی بوده که در آینده از پرچمدار بعدی خود رونمایی می کند.

بخش گوشی های هوشمند اچ تی سی به کمپانی گوگل فروخته شده است، ولی این قرارداد مانع توسعه اسمارت فون های جدید توسط این برند تایوانی نمی شود. به تازگی حساب کاربری LIabTooFeR در توییتی مشخصات گوشی اچ تی سی U12 را منتشر کرده است.

این دستگاه با کدنام Imagine در دست توسعه بوده و اچ تی سی برای این محصول خود پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 845 را در نظر گرفته است. این گوشی هوشمند به 6 گیگابایت رم مجهز می شود و در بالاترین نسخه همراه با 256 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می رسد.

گوشی اچ تی سی

نمایشگر مورد استفاده در این محصول ابعادی برابر با 5.99 اینچ داشته و از رزولوشن 1440 در 2880 پیکسل و نسبت تصویر 18:9 بهره می برد. دوربین اصلی این مدل به صورت دوگانه طراحی شده و به سنسورهای 12 و 16 مگاپیکسلی سری IMX 300 سونی مجهز است. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در بخش جلویی وظیفه ثبت تصاویر کاربران را برعهده دارد.

این دستگاه که در دو نسخه تک سیم کارت و دو سیم کارت روانه بازار می شود از باتری 3420 میلی آمپری بهره می برد و دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است. گوشی اچ تی سی یو 12 به قابلیت بازگشایی دستگاه توسط چهره، Edge Sense 2.0 و رابط کاربری سنس 10 مجهز می شود.

سیستم عامل پیش فرض در نظر گرفته شده برای اچ تی سی U12 اندروید اوریو خواهد بود. این دستگاه از پروژه Treble نیز پشتیبانی می کند.

اگرچه هم اکنون تاریخی برای معرفی این دستگاه و همچنین قیمت آن مشخص نشده ولی به علت افشاگری اخیر انتظار می رود در آینده نزدیک با این دستگاه به صورت رسمی ملاقات کنیم.

منبع: کلیک

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *