اپلیکیشن VERO رقیب تلگرام و اینستاگرام شد

اپلیکیشن VERO یک برنامه اشتراک گذاری عکس است  که از سال ۲۰۱۵ در گوگل پلی و اپ استور در دسترس کاربران قرار گرفت .

اما پرسش اینجاست که سر و کله این اپلیکیشن از کجا پیدا شده و چرا این روزها در حال مشهور شدن است ؟

با توجه به اطلاعات موجود ، این برنامه توسط ایمن حریری ، پسر رفیق حریری نخست وزیر سابق لبنان حمایت می شود .حریری در مورد این برنامه می گوید  این اپلیکیشن را به خاطر کلافگی کاربران و اذیت شدن آنها از وجود تبلیغات در دیگر شبکه های اجتماعی توسعه داد .

در عمل اپلیکیشن vero بسیار به اینستاگرام شباهت دارد با این تفاوت که به شما اجازه می دهد تکست ها و url ها و همچنین توصیه هایی برای معرفی کتاب ، برنامه های تلویزیونی و فیلم ها را به همراه عکس های خود به اشتراک بگذارید .این درحالیست که در اینستاگرام نمی‌توانید زیر عکسهای خود لینک بگذارید .

مورد مهم دیگر در خصوص این برنامه امکان ترتیب زمان دهی و به نوعی باز بودن دست کاربر در ویرایش تصاویر است . موضوعی که در اینستاگرام وجود ندارد . الگوریتم اینستاگرام به این شکل است که پست های فید شما طبق رفتار و علاقه مندی قبلی شما مرتب شده و به نمایش در می آید و به زمان اشتراک گذاری آنها کاری ندارد.

افزون بر این ها در اپلیکیشن vero می توانید پست های مربوط به صفحه خود را طبق نوع یا فهرست هشتگ های محبوبتان فهرست کنید .

تعیین افراد  به عنوان دوستان نزدیک، دوستان، آشنایان یا فالوور های عادی از دیگر مزیت های این سامانه است. حریم خصوصی نیز در این اپ بسیار مهم است و اطلاعات افراد  برای تبلیغ کنندگان یا سایر اشخاص ثالث جمع آوری نمی شود.به صورت کلی مهمترین ویژگی ویرو این است که هیچ تبلیغی را در آن نمی‌بینیم و این برنامه نیز قصد دارد که کار خود را بدون نمایش تبلیغات ادامه دهد.

برخی از کاربران اینستاگرام در حال معرفی اکانت ویرو خود به فالوئرهایشان هستند. تا جایی که بیش از ۵۰۰،۰۰۰ پست اینستاگرام به عنوان #Vero برچسب گذاری شده اند و در اکثریت آنها کاربران تصاویری از پروفایل های ویرو خود را ارسال کرده اند و از فالوئرهای خود درخواست کرده اند تا به ویرو بپیوندند.

برخی از ویژگی های اپلیکیشن Vero اندروید :

• خصوصیات مخاطبین خود را به عنوان “دوستان نزدیک”، “دوستان” یا “آشنایان” دسته بندی کنید.
• تجربه با گروه های مختلف مخاطب خود را آزادانه به اشتراک بگذارید.
• به اشتراک گذاری عکس ها، لینک ها، موسیقی، فیلم ها، مکان ها و کتاب ها.
• ارسال و دریافت پیام های فوری با کسانی که به آن متصل شده اید.
• مطالب خود را برای مخاطبان فیس بوک و توییتر خود بنویسید و آنها را منتشر کنید.

[rt_cols]

[rt_col width=”3/12″]

[/rt_col]

[rt_col width=”3/12″]
[button button_text=”دانلود با لینک مستقیم” button_style=”black” button_arrow=”” button_rounded=”” font=”” button_size=”small” font_size=”” button_icon=”” button_align=”center” padding_v=”” padding_h=”” button_link=”/wp-content/uploads/app/vero.social.0.9.4.apk” link_open=”_blank” href_title=”دانلود اپلیکیشن vero” id=”” class=”” bg_color=”” text_color=”” border_size=”” border_color=”” border_radius=”” h_bg_color=”” h_text_color=”” h_border_size=”” h_border_color=”” h_border_radius=”” margin_top=”” margin_bottom=”” margin_left=”” margin_right=””]
[/rt_col]

[rt_col width=”3/12″]
[button button_text=”دانلود از گوگل پلی” button_style=”black” button_arrow=”” button_rounded=”” font=”” button_size=”small” font_size=”” button_icon=”” button_align=”center” padding_v=”” padding_h=”” button_link=”https://play.google.com/store/apps/details?id=co.vero.app” link_open=”_blank” href_title=”دانلود اپلیکیشن vero” id=”” class=”” bg_color=”” text_color=”” border_size=”” border_color=”” border_radius=”” h_bg_color=”” h_text_color=”” h_border_size=”” h_border_color=”” h_border_radius=”” margin_top=”” margin_bottom=”” margin_left=”” margin_right=””]
[/rt_col]

[rt_col width=”3/12″]

[/rt_col]

[/rt_cols]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *