فروشگاه اپیک گیمز

فروشگاه اپیک گیمز از نظر امکانات قابل مقایسه با استیم نیست، در همین راستا به زودی امکانات جدیدی به آن اضافه می‌ شود.

کمتر از چند ماه از تاسیس فروشگاه اختصاصی شرکت اپیک گیمز به نام Epic Games Store می گذرد و این شبکه برای شکست پلتفرم محبوب استیم و تصاحب بازار فروش عناوین ویدیویی پی سی، سیاست مالی بهتری به نسبت سایر فروشگاه ها اتخاذ کرد و جدا از اینکه سود بیشتری را در اختیار سازندگان قرار می دهد، آثار بزرگی از جمله The Division 2 و مترو اکسدوس را به انحصار خود درآورده است.

در حالی که فروشگاه اپیک گیمز رسما به عنوان رقیب سرسخت استیم شناخته می‌ شود، کمبودهای متعددی از نظر امکانات در این فروشگاه احساس می شود که تا حدودی مورد رضایت کاربران نیست.

به نظر می رسد فروشگاه اپیک گیمز برنامه های مختلف و زیادی برای بهبود، اصلاح و ارتقای فروشگاه اختصاصی خود در نظر دارد. در همین راستا، اطلاعات منتشر شده در برد رسمی فروشگاه Epic Games در وب‌ سایت ترلو نشان می دهد که ویژگی هایی همچون حالت پیش دانلود بازی ها، بهبود سیستم جست و جو، حالت آفلاین، بخش باندل، بسته های الحاقی عناوین ویدیویی و اطلاع رسانی بازی های رایگان به زودی به این شبکه اضافه خواهد شد.

این شرکت در نظر دارد مشابه فروشگاه استیم، قیمت بازی ها و محصولات خود را بر اساس نوع ارز و منطقه کاربران تعیین کند. به عبارت ساده تر، با اضافه شدن این ویژگی، بازیکنان می توانند عناوین ویدیویی مورد نظر خود را بر اساس ارز محل سکونت و به قیمت تعیین شده برای منطقه خود خریداری کنند.

فروشگاه اپیک گیمز

در برنامه سه ماهه شرکت اپیک گیمز، امکاناتی نظیر هاست ویدیوها و ذخیره سازی ابری راهی فروشگاه می شود. همچنین، بهینه سازی حجم آپدیت ها، پشتیبانی بهتر از محتویات اضافه و بسته های الحاقی و بررسی ساده تر آن ها و ارتقای حالت آفلاین از جمله اقدامات دیگر است.

در برنامه چهار الی شش ماهه، اپیک گیمز بخش دیدگاه کاربران، ساعت حضور بازیکنان در یک بازی و لیست مورد علاقه را به این شبکه اضافه می کند. برنامه میان مدت این شرکت شامل بهبود بخش Newsfeed و فالو، افزایش ارزهای فروشگاه، تعادل سازی قیمت محصولات، افزایش روش های پرداخت، پشتیبانی بازی ها از ماد و حالت ها، فعال سازی قابلیت Epic Games Overlay و بهبود بخش Library نیز می شود.

در برنامه بیش از شش ماه، قابلیت سبد خرید و اچیومنت نیز به این فروشگاه اضافه خواهد شد. شرکت اپیک گیمز هنوز تاریخ دقیق افزودن امکانات و ویژگی های نام برده را به این شبکه اعلام نکرده است.

منبع: کلیک

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *