استوری تصاویر دیگران در نسخه جدید اینستاگرام

به تازگی قابلیت جدیدی در اینستاگرام اضافه شده که توسط آن میتوانید در بخش استوری تصاویر دیگران را به اشتراک بگذارید.

بسیار پیش آمده که از عکس یا پستی در صفحه دیگران خوشمان بیاید و دوست داشته ایم آن را با دیگران به اشتراک بگذاریم اما راهی برای این کار وجود نداشت. تا اینکه اخیرا اینستاگرام امکانی فراهم کرده است که کاربران این نیاز را رفع کنند و بتوانند به صورت مستقیم پستهای عمومی دیگران را در استوری خود به نمایش بگذارند. فقط می‌توانید پست‌های حساب‌های عمومی را به اشتراک بگذارید و چنین امکانی برای حساب‌های شخصی (private) امکان‌پذیر نیست.

از این پس میتوانید با زدن روی آیکون هواپیمای کاغذی که در زیر عکس و در کنار گزینه های لایک و کامنت وجود دارد، به صورت مستقیم عکس را روی استوری خود پست کنید.

هم‌چنین می‌توانید تمام ویرایش‌هایی که برای یک استوری انجام می‌دادید، روی این تصویر اعمال کنید. در کنار آن، یوزر صاحب عکس نوشته می‌شود تا فالوئرهای شما بتوانند در صورت تمایل با ضربه زدن روی آن، به صفحه شخصی آن فرد بروند و سایر عکس‌های او را ببینند.

اگر به هر دلیلی تمایل ندارید که دیگر افراد، پستهای شما را به اشتراک بگذارند، می‌توانید به تنظیمات اینستاگرام خود بروید و این قابلیت را خاموش کنید. برای دسترسی به این قابلیت اینستاگرام خود را به روز رسانی کنید تا از این قابلیت جدید و کاربردی، بهره‌مند شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *