آیفون 11 و 11 پلاس با دوربین اصلی سه گانه

گزارشی جدید در رابطه با آیفون های 2019 در فضای مجازی منتشر شده که بر اساس آن، آیفون 11 و 11 پلاس با دوربین اصلی سه گانه از راه می رسند.

در سال های اخیر شاهد استفاده از دوربین دوگانه و سه گانه در گوشی های هوشمند بودیم. در حالی که پرچمداران جدید اندرویدی دارای دوربین اصلی سه گانه و یا چهارگانه هستند، گران ترین گوشی هوشمند اپل همچنان به دوربین اصلی دوگانه مجهز شده است.

در گذشته شایعات به این موضوع اشاره کرده بودند که آیفون های 2019 به دوربین اصلی سه گانه مجهز می شوند. به تازگی گزارشی در فضای مجازی منتشر شده که این موضوع را تایید می کند.

به تازگی رندر جدیدی از آیفون 11 و آیفون 11 پلاس در اختیار رسانه ها قرار گرفته که طراحی پنل پشتی این محصولات را به نمایش می گذارد. بر اساس این رندر، پرچمداران آینده اپل دارای دوربین اصلی سه گانه هستند.

در صورتی که این رندر صحت داشته باشد، سنسورهای دوربین اصلی پرچمداران آینده اپل در یک المان مربعی شکل قرار می گیرند. در گذشته شاهد این سبک طراحی در گوشی های سری میت 20 هواوی بودیم.

آیفون 11 و آیفون 11 پلاس

در حالی که گزارش های اولیه به استفاده از دوربین اصلی سه گانه در آیفون 11 پلاس یا آیفون 11 مکس اشاره کرده بودند، رندر جدید نسخه کوچکتر را نیز مجهز به دوربین اصلی سه گانه به نمایش می گذارد.

انتشار چندین رندر با طراحی مشابه می تواند تا حدودی استفاده از دوربین اصلی سه گانه در پرچمداران آینده اپل را تایید کند؛ با این حال اپل شاید طراحی نهایی آن ها را تغییر دهد.

زمان زیادی تا رونمایی از آیفون های 2019 اپل باقی مانده است. انتظار می رود در آینده اطلاعات بیشتری از این محصولات در اختیار رسانه ها قرار بگیرد.

منبع: کلیک

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *