آیفون با دوربین سه گانه

به نظر می رسد کمپانی اپل قصد دارد آیفون با دوربین سه گانه معرفی نماید. این اتفاق خوش آیند به نظر در نیمه دوم سال ۲۰۱۹ رقم خواهد خورد. تاکنون تنها برند هواوی روی پرچم دار خود یعنی پی ۲۰ پرو دوربین سه گانه را استفاده کرده است و در وب سایت Dxomark برترین دوربین گوشی های هوشمند شناخته می شود.

به گزارش تایپه تایمز این خبر در یک گزارش تحقیقاتی توسط جف پو تحلیلگر یوانتا سکرتیز مطرح شده است.در این گزارش هیچ اطلاعاتی منتشر نشده است اما این خبر را منتشر کرده است که آیفون سال ۲۰۱۹ دارای یک لنز ۶P است که به جای قابلیت بزرگنمایی اپتیکال دوبرابر بزرگنمایی ۵ برابری اپتیکال را در اختیار کاربران قرار می دهد و تنها یکی از لنز ها ۱۲ مگاپیکسل است.

استفاده از سه لنز دوربین به احتمال زیاد فقط برای آیفون‌های رده‌بالای بعدی اپل در نظر گرفته خواهد شد و اگر این خبر صحت داشته باشد، شاید در نسل سوم آیفون ۱۰ یا آیفون ۱۰ پلاس که حدودا در ماه سپتامبر ۲۰۱۹ معرفی خواهند شد شاهد این قابلیت باشیم.

تحلیل‌گر معروف KGI Securities پیش از این اعلام کرده هر تغییر محسوسی روی سیستم دوربین دوگانه‌ی فعلی گوشی آیفون ۱۰ احتمالا در سال جاری در نسل جدید این محصول اعمال خواهد شد.

در سال ۲۰۱۹ به نظر می رسد هواوی هم قصد دارد یکی از گوشی های میت ۲۰ را با سه دوربین عرضه کند و به نظر دیگر باید شاهد عرضه گوشی های موبایل با سه دوربین اصلی از سال های آینده باشیم . همانطور که بیان شد تاکنون تنها پی ۲۰ پرو مجهز به سه لنز دوربین است که این دستگاه هنوز به صورت رسمی وارد بازار ایران نشده است اما بدون شک کار کردن با سه لنز دوربین تجربه بسیار خوبی برای کاربران گوشی های هوشمند خواهد بود.اما چیزی که مشخص است گوشی های با سه لنز دوربین قیمت های بسیار بالاتری خواهد داشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *