آپدیت اندروید 10 برای ردمی نوت 8 پرو

اگر شما هم یک گوشی ردمی نوت 8 پرو (Redmi Note 8 Pro) شیائومی دارید، خبر خوبی برای شما داریم؛ انتشار نسخه پایدار آپدیت اندروید 10 برای ردمی نوت 8 پرو به اروپا رسید. در ادامه می‌توانید آپدیت اندروید 10 را برای گوشی ردمی نوت 8 پرو خود دانلود و نصب کنید.

این آپدیت تحت بیلد نامبر V11.0.2.0.QGGEUXM برای کشورهای اروپایی  اتریش، بلژیک، بلغارستان، جمهوری چک، قبرس، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایسلند، ایرلند، ایتالیا، لتونی، لیختناشتاین، لیتوانی، لوکزامبورگ، مالت، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، رومانی، اسلواکی، اسلوونی، اسپانیا، سوئد و انگلستان ارائه شده است. پیش از این نیز آپدیت اندروید 10 برای گوشی ردمی نوت 8 پرو شیائومی به پاکستان و بعدتر هم روسیه رسیده بود.

آپدیت V11.0.2.0.QGGEUXM با حجم 2.1 گیگابایت، بر روی سرورهای رسمی شیائومی قرار گرفته و امکان نصب دستی آن وجود دارد. با این حال در این مقطع خبری از انتشار سراسری و  همچنین لیست تغییرات آن نیست. این آپدیت رابط کاربری MIUI 11 را هم با خود دارد.

در حال حاضر نسخه پایدار اندروید 10 برای ردمی نوت 8 پرو برای پاکستان، روسیه و کشورهای عضو منطقه اقتصادی اروپا (EEA) در دسترس است، با این حال می‌توانید با رفتن به مسیر Settings>>About Phone>>System update>>Check for updates، از انتشار آن برای گوشی خود مطلع شوید.

در صورتی که به هر دلیلی نمی‌خواهید تا زمان انتشار آپدیت اندروید 10 برای ردمی نوت 8 پرو به صورت آپدیت OTA منتظر بمانید، می‌توانید این آپدیت را از اینجا دانلود و نصب کنید. پس از دانلود فایل یاد شده، آن را به حافظه داخلی گوشی خود منتقل کنید و به مسیر Settings>>About Phone>>System update>> بروید و 10 بار بر روی لوگو MIUI بزنید، سپس بر روی سه نقطه در بالای صفحه بزنید و Choose update package را انتخاب کنید.

همچنین شما می‌توانید با استخراج فایل فشرده‌ای که دانلود کرده‌اید، آن را از طریق کامپیوتر ویندوزی نصب کنید. برای این کار باید درایورهای گوشی خود را به همراه FastBoot و ADB دانلود کنید.

منبع:شهرسخت افزار

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *