آموزش بلاک کردن شماره تلفن در آیفون

زمانی که خواهان دریافت تماس از فرد خاصی نباشید، آن را بلاک می کنید. در این مطلب آموزش بلاک کردن شماره تلفن در آیفون را برای شما آماده کرده ایم.

ممکن است قصد بلاک کردن تماس های مزاحم را داشته باشید. در این مقاله قصد داریم تا نحوه بلاک کردن شماره تلفن در آیفون را توضیح دهیم.

با انجام این کار مخاطب توانایی فرستادن پیامک و تماس را از دست می دهد. توجه داشته باشید که این کار مسیر بازگشت نیز دارد و می توانید شخص بلاک شده را آنبلاک کنید.

ما در این مقاله دو روش بلاک کردن را آموزش می دهیم.

بلاک کردن کاربری که قبلا با او در ارتباط بودید

وارد بخش تلفن آیفون شوید و به قسمت Recents بروید؛ علامت i که در کنار علامت تماس است را لمس کنید.

بلاک کردن شماره تلفن در آیفون

گزینه ای در پایین صفحه با عنوان Block this Caller نمایان می شود که پس از لمس آن مخاطب بلاک می شود.

بلاک کردن کاربر قبل از تماس

بعضی مواقع ممکن است بخواهید که یک کاربر را قبل از اقدام به برقراری تماس، بلاک کنید. برای انجام این کار، شماره مد نظر باید در لیست مخاطبان تلفنتان ذخیره شده باشد.

وارد منوی تنظیمات شوید، سپس Phone را انتخاب کنید و به منوی Call Blocking & Identification وارد شوید.

بلاک کردن شماره تلفن در آیفون

در این قسمت لیست تمامی مخاطبانی که بلاک شده اند موجود است؛ به پایین صفحه رفته تا به گزینه  بلاک برسید، سپس به سادگی مخاطب مورد نظرتان را بلاک کنید تا به این لیست افزوده شود.

آنبلاک کردن شماره تلفن در آیفون

خارج کردن یک مخاطب از لیست افراد بلاک شده دقیقا به سادگی بلاک کردن است. پس باید وارد بخش مخاطبان شده، مخاطب مورد نظر را پیدا کرده و گزینه Unblock this Caller را انتخاب کنید.

در لیستی که در بخش قبل برایتان به نمایش درآمد نیز می توانید در قسمت بالای صفحه، گزینه Edit را انتخاب کرده و سپس هر مخاطبی که می خواهید را انتخاب و از لیست خارج کنید.

منبع:کلیک

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *