گوشی میت 30 پرو 5G

اگرچه تاکنون نسخه 4G از گوشی‌های پرچمدار میت 30 و میت 30 پرو در کشورهای محدودی عرضه شده است، اما کاربران حاضر در خارج از کشور چین هنوز نتوانسته‌اند به گوشی میت 30 پرو 5G دسترسی پیدا کنند. این به این علت است که تاکنون هواوی از عرضه این گوشی پرطرفدار در خارج از خاک کشور چین جلوگیری کرده است. اما به نظر می‌رسد از امروز عرضه گوشی میت 30 پرو 5G در خارج از کشور چین آغاز می شود.

طبق اطلاعات رسمی منتشر شده از سوی هواوی، نسخه 5G از گوشی میت 30 پرو قرار است در طی روزهای آینده برای اولین بار در خارج از خاک کشور چین عرضه شود. براساس زمان بندی صورت گرفته، این عرضه قرار است برای اولین بار در کشور امارت متحده عربی صورت بگیرد و علاقه‌مندان به این گوشی خواهند توانست از تاریخ 15 ژانویه (25 دی) آن را در مرحله پیش‌فروش با قیمت 3899 درهم (معادل 1061 دلار یا 955 یورو) خریداری کنند. عرضه نهایی این گوشی در کشور امارات قرار است از طریق فروشگاه‌های Huawei Experience Stores و چند خرده فروشی دیگر از تاریخ 23 ژانویه (3 بهمن) آغاز شود.

آغاز عرضه گوشی میت 30 پرو 5G

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی هواوی، کاربرانی که در مهلت یک هفته‌ای، این گوشی را در مرحله پیش‌فروش خریداری کنند به هدایای رایگانی دست پیدا می‌کنند که در مجموع در حدود 1829 درهم (معادل 497 دلار یا 488 یورو) ارزش دارد. این هدایا شامل شارژر بی‌سیم و خودرویی SuperCharge، خدمات رایگان VIP و همچنین پایه نگهدارنده و مونوپاد DJI Osmo Mobile 3 می‌شود.

گوشی میت 30 پرو 5G ، هم از شبکه‌های 5G مستقل و هم غیرمستقل پشتیبانی می‌کند و همچون نسخه 4G خود از نسخه متن باز سیستم عامل اندروید 10 در کنار رابط کاربری EMUI 10 بهره می‌برد. این گوشی همچنین به صورت پیش‌فرض سرویس‌ها و برنامه‌های Google Mobile را در اختیار کاربران قرار نمی‌دهد. هواوی به عنوان جایگزین سرویس‌ها و برنامه‌های Huawei Mobile را در دسترس کاربران این گوشی قرار داده است که توسط خود او تولید شده و پشتیبانی می‌شود. تحریم‌های صورت گرفته توسط دولت آمریکا، سبب شده است که هواوی در طی ماه‌های اخیر نتواند برنامه و سرویس‌های پرطرفدار گوگل را در اختیار کاربران دستگاه‌های جدید خود قرار دهد.

صفحه نمایش 6.53 اینچی OLED با وضوح 1176 در 2400 پیکسلی، شیشه محافظ Gorilla Glass 6، تراشه هشته هسته‌ای HiSilicon Kirin 990، هشت گیگابایت حافظه رم، 128 یا 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS3.0، دوربین اصلی چهارگانه مجهز به دو سنسور 40 مگاپیکسلی و یک سنسور 8 مگاپیکسلی، دوربین سلفی دوگانه و بهره‌مند از یک سنسور 32 مگاپیکسلی، باتری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت همراه با قابلیت شارژ سریع و استانداردهای محافظتی IP68 برای جلوگیری از ورود خاک و آب به بدنه، از مهم‌ترین ویژگی‌های این گوشی قدرتمند است.

هنوز اطلاعاتی از زمان عرضه این گوشی در دیگر کشورها در دسترس نیست؛ اما پیش‌بینی می‌شود در آینده نزدیک، کاربران حاضر در دیگر نقاط جهان نیز بتوانند به گوشی میت 30 پرو 5G دسترسی پیدا کنند.

منبع:شهرسخت افزار

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *