قابلیت جدید Smart Call گوشی های سامسونگ

سامسونگ امروز اعلام کرد که با همکاری شرکت Hiya توانسته است قابلیتی با عنوان Smart Call را به گوشی های بالارده و پرچمدار خود اضافه کند که سبب می شود کاربران برای همیشه از شر تماس های خودکار که معمولاً با هدف کلاه برداری توسط ربات ها برقرار می شود راحت شوند. جزییات بیشتر از قابلیت جدید Smart Call گوشی های سامسونگ را در ادامه مطلب بخوانید.

بدون شک همه ما با Robocall  ها یا تماس های صوتی که به صورت خودکار توسط ربات ها برقرار می شوند روبرو شده ایم. این تماس ها معمولاً با هدف کلاه برداری برقرار می شوند و یا در ساده ترین حالت، صرف بیهوده وقت و زمان را به دنبال دارند. خبر خوب این است که سامسونگ قصد دارد با اضافه کردن قابلیت جدیدی به گوشی های بالارده و پرچمدار خود، به صورت خودکار از برقراری این تماس های تلفنی جلوگیری کند.

قابلیت جدید Smart Call در گوشی های سامسونگ

این قابلیت جدید که با توجه به اطلاعات منتشر شده از سوی سامسونگ Smart Call نام دارد سبب می شود که تماس های برقرار شده توسط ربات ها به صورت خودکار مسدود شوند و به این ترتیب کاربران آن ها را دریافت نکنند. سامسونگ اعلام کرده است که این قابلیت را با همکاری نزدیک شرکت آمریکایی Hiya طراحی کرده است و همکاری میان آن ها قرار است در این حوزه تا سال 2025 میلادی صورت بگیرد. شرکت Hiya در حوزه خدمات تماس تلفنی و تماس های تجاری فعالیت دارد و در گذشته نیز با سامسونگ همکاری نزدیکی داشته است.

سامسونگ همچنین اعلام کرده است که Smart Call در طی سال های آینده امکانات و قابلیت های جدید دیگری نیز دریافت می کند. این قابلیت می تواند در آینده به مراکز تجاری کمک کند که تماس های مزاحم را شناسایی و آن ها را مسدود کنند. قابلیت دیگری که سامسونگ آن را با عنوان The Secure Call معرفی کرده است به این مراکز اجازه می دهد که با خیال راحت نسبت به انتشار شماره تلفن تجاری خود اقدام کنند.

طبق اطلاعات منتشر شده قابلیت جدید Smart Call گوشی های سامسونگ در حال حاضر در دسترس کاربران گوشی های نوت 20 قرار دارد و آن ها می توانند با مراجعه به منوی تنظیمات و به بخش Call Settings آن را فعال کنند. این قابلیت در حال حاضر در گوشی های نوت 20 با عنوان Caller ID and spam protection معرفی شده است. قرار است سامسونگ در طی ماه های آینده این قابلیت را به دیگر گوشی های پرچمدار خود نیز اضافه کند. همچنین سامسونگ اعلام کرده است که قابلیت Smart Call در طی سال های آینده نیز در دسترس کاربران گوشی های آن قرار خواهد داشت.

در طی سال های اخیر بخشی از اپراتورهای بین المللی نیز قابلیت های مشابه ای را در این حوزه معرفی کرده اند. با توجه به این موضوع اگر یکی از کاربران گوشی های سامسونگ نیستید می توانید از طریق اپراتور خود به قابلیت های مشابه ای دسترسی پیدا کنید.

منبع:شهرسخت افزار

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *