گوشی های آینده ال جی به نمایشگر FullVision مجهز می شود

پتنت جدیدی در ماه سپتامبر به ثبت رسید که نمایشگر فول اسکرین ال جی را نشان می داد. این ثبت اختراع که روز گذشته در فضای مجازی خبرساز شد، نشان از فناوری نمایشگر FullVision اختصاصی شرکت ال جی دارد.

این نمایشگر به گوشه های منحنی شکل مجهز بوده و دقیقا مطابق با مواردی است که به تازگی در محصولات ال جی مشاهده کردیم. اما آنچه توجه شما را به خود جلب خواهد کرد، حفره داخل نمایشگر بوده که با ارتفاع بسیار کمی از قسمت بالایی جای گرفته است. بر اساس شایعات موجود این حفره حاوی مواردی مانند هدفون، سنسورها و دوربین جلو خواهد بود.

آیا به نظر شما این تجربه جدیدی از نمایشگرهای تمام صفحه است؟ به نظر ما خیر! چرا که حفره به وجود آمده در نمایشگر فول اسکرین ال جی مانند تعدادی پیکسل سوخته به چشم می آید. اما با این وجود، مشتاق هستیم تا نحوه عملکرد رابط کاربری را با این حفره از نزدیک ببینیم.

نمایشگر FullVision

در این پتنت متأسفانه اطلاعاتی در مورد نمایشگر ارائه نشده است. طبق پیش بینی های ما، باید منتظر قرارگیری این نمایشگر در محصولات جدید ال جی یعنی G7 یا G8 باشیم. البته مشخص نیست که کره ای ها، روند نامگذاری تلفن های هوشمند خود را به همین ترتیب ادامه دهند یا تغییراتی در آن ایجاد کنند.

در هر صورت باید ببینیم که غول دنیای نمایشگرها، در نهایت چه تصمیمی را اتخاذ خواهد کرد و آیا این نمایشگر فول اسکرین ال جی  که حاوی حفره ای کوچک نیز هست را به زودی خواهیم دید، یا باید همچنان منتظر اضافه شدن آن به دستگاه های آینده بمانیم.

منبع: کلیک

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *