گلکسی S9 سامسونگ

به نظر می رسد که تمامی مشخصات پرچمداران آینده سامسونگ فاش شده است. بر اساس آخرین گزارشات، گوشی سامسونگ گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس در تاریخ 25 اسفند برای فروش در اختیار خریداران قرار می گیرند.

تنها چند روز تا معرفی رسمی گوشی سامسونگ گلکسی اس 9 زمان باقی مانده است. در روز یکشنبه (6 اسفند) این شرکت کره ای در مراسمی از دو دستگاه گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس رونمایی خواهد کرد. بر اساس گزارشی که به تازگی از کشور کره جنوبی منتشر شده است، این دو مدل از تاریخ 25 اسفند (16 مارس) روانه بازارهای جهانی می شود.

بر اساس این گزارش، پیش فروش گوشی های گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس از تاریخ 28 فوریه توسط اپراتورهای مخابراتی کره جنوبی همانند SK Telecom ،LG Uplus و KT آغاز می شود. اطلاعات منتشر شده برای پیش فروش این محصول با گزارشات گذشته متفاوت است. در گذشته تاریخ پیش فروش گلکسی S9 در بازه زمانی 2 تا 8 مارس اعلام شده بود.

گزارش اخیر به ارسال گوشی های پیش خرید شده در محدوده زمانی 9 تا 15 مارس اشاره می کند. این تاریخ مربوط به کره جنوبی است. این گزارش تاریخ عرضه رسمی جهانی گوشی سامسونگ گلکسی اس ۹ و برادر بزرگتر آن را 16 مارس (25 اسفند) اعلام کرده است.

گلکسی S9

یکی از افشاگران دنیای تکنولوژی، رولند کوانت ادعا کرده که پیش فروش این محصولات در بازارهای اروپایی از تاریخ 25 فوریه شروع می شود که همان تاریخ رونمایی رسمی است. سامسونگ در مراسم رونمایی از این دو دستگاه، قیمت و تاریخ عرضه آن ها را اعلام خواهد کرد.

به نظر می رسد تغییرات ظاهری این دو مدل نسبت به نسل گذشته تنها محدود به کاهش حاشیه های نمایشگر و همچنین تغییر محل قرارگیری سنسور اثر انگشت باشد. شایعات به استفاده از اسپیکرهای استریو در این دو محصول اشاره دارند (قاب و شارژر بی‌سیم گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس فاش شد).

شایان ذکر است، گوشی سامسونگ گلکسی S9 به نمایشگر 5.8 اینچی، پردازنده اسنپدراگون 845 / اگزینوس 9810، رم 4 گیگابایتی، 64 گیگابایت حافظه داخلی، باتری 3000 میلی آمپری (ظرفیت باتری گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس فاش شد) و دوربین اصلی با یک سنسور 12 مگاپیکسلی مجهز است. برادر بزرگ تر آن از نمایشگر 6.2 اینچی، پردازنده اسنپدراگون 845 / اگزینوس 9810، رم 6 گیگابایتی، 64 گیگابایت حافظه داخلی، باتری 3500 میلی آمپری و دوربین اصلی دوگانه 12 مگاپیکسلی بهره می برد.

منبع: کلیک

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *