هواوی واچ GT

هواوی دو مدل جدید از ساعت هوشمند خود را در معرض دید عموم قرار داد. هواوی واچ GT در آینده نزدیک در مدل های اکتیو و Elegant به فروش می رسد.

هواوی دیروز در مراسمی از پرچمداران جدید خود رونمایی کرد. این شرکت علاوه بر معرفی هواوی P30 و هواوی پی 30 پرو، تصمیم به رونمایی از دو مدل جدید از ساعت هوشمند خود گرفت.

هواوی واچ GT از این پس در نسخه های Active و Elegant نیز به فروش می رسد. هواوی واچ جی تی اواخر سال گذشته میلادی به صورت رسمی معرفی شد و بر اساس اطلاعات منتشر شده، تا به امروز موفق به فروش بیش از 1 میلیون نسخه شده است.

مدل اکتیو این ساعت هوشمند به صورت 46 میلی متری طراحی شده که در این زمینه تفاوتی با واچ GT کلاسیک و اسپرت ندارد. مدل Elegant در مقایسه با برادر خود کوچکتر بوده و 42 میلی متری است. کاربران می توانند مدل الگانت این ساعت هوشمند را با حاشیه اطراف نمایشگر سرامیکی سفارش دهند.

هواوی واچ GT

هواوی واچ GT اکتیو به نمایشگر 1.39 اینچی امولد با رزولوشن 454 × 454 پیکسل مجهز شده و مدل Elegant آن از یک صفحه نمایش 1.2 اینچی امولد با رزولوشن 390 × 390 پیکسل بهره می برد.

مدل اکتیو این ساعت هوشمند در استفاده عادی شارژدهی برابر با 2 هفته دارد. در این مدت کاربر به قابلیت هایی مانند سنجش ضربان قلب و 90 دقیقه ورزش در طول هفته دسترسی دارد. نسخه الگانت این محصول تا یک هفته قادر به همراهی کاربر است.

این دو مدل جدید به حالت Triathlon مجهز شده اند. این حالت قادر به اندازه فعالیت کاربر در سه ورزش مختلف شنا در آب های آزاد، دوچرخه سواری در فضای بیرونی و دویدن در فضای آزاد است. این حالت طی یک بروزرسانی نرم افزاری در اختیار کاربران مدل های کلاسیک و اسپرت این ساعت هوشمند قرار می گیرد.

هواوی واچ GT اکتیو با قیمت 249 یورو و مدل Elegant آن با قیمت 229 یورو به فروش می رسد.

منبع: کلیک

[button button_text=”اشتراک گذاری در تلگرام” button_style=”style-2″ button_arrow=”” button_rounded=”true” font=”” button_size=”medium” font_size=”” button_icon=”” button_align=”center” padding_v=”” padding_h=”” button_link=”https://telegram.me/share/url?url=https://persianhesab.ir/هواوی-واچ-gt-مدل-های-active-elegant-راه-رسید/” link_open=”_blank” href_title=”اشتراک گذاری در تلگرام” id=”” class=”” bg_color=”” text_color=”” border_size=”” border_color=”” border_radius=”” h_bg_color=”” h_text_color=”” h_border_size=”” h_border_color=”” h_border_radius=”” margin_top=”” margin_bottom=”” margin_left=”” margin_right=””]


[blog_carousel id=”” list_layout=”1/3″ tablet_layout=”3″ mobile_layout=”1″ box_style=”boxed” heading_size=”h5″ max_item=”12″ excerpt_length=”100″ nav=”false” dots=”true” autoplay=”true” timeout=”5000″ list_orderby=”date” list_order=”DESC” categories=”” show_date=”false” show_author=”false” show_categories=”false” show_comment_numbers=”false” margin=”15px” padding=”10px” loop=”true” show_featured_media=”true” featured_image_resize=”true” featured_image_max_width=”true” featured_image_max_height=”true” featured_image_crop=”true”]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *