نوکیا ۶ مدل ۲۰۱۸

کمپانی HMD Global قصد دارد به زودی فروش نوکیا ۶ مدل ۲۰۱۸ را وارد بازار فروش کند . هنوز قیمت دقیق این گوشی هوشمند به طور رسمی اعلام نشده است و تنها تفاوت این گوشی هوشمند با نسخه قبلی بنظر رم نرم افزاری ۴ گیگابایتی آن است.

برند نوکیا این روزها توانسته موفقیت های بسیاری کسب کنید از این رو با انرژی و توان بسیار بیشتری به نسبت روز های اولیه فعالیت دارد با این وجود فاصله بسیار زیادی با برند های قدرتمندی در ساخت گوشی های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل اندروید همچون سامسونگ و هواوی دارد، اما HMD Global سعی دارد آهسته  آهسته خود را به این مهم نزدیک کند. امروز این کمپانی اعلام کرد که قصد دارد از نوکیا ۶ مدل ۲۰۱۸ را برای هفته آینده در کشور هند وارد بازار فروش کند. بازار کشور هند بدون شک یکی از بزرگترین بازار های فروش جهانی موبایل است.

طبق اعلام این خبر علاقه مندان به این گوشی هوشمند می توانند از تاریخ ۱۳ می ۲۰۱۸ نسبت به خرید این میان رده قدرتمند اقدام کنند. همانطور که بیان شد قیمت دقیق این دستگاه هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است اما به نظر می رسد این گوشی میان رده جدید ۳۰ دلار از نسخه قدیمی گران تر خواهد بود. قیمت نوکیا ۶ در بازار جهانی معادل ۲۸۰ دلار است که با این احتساب نوکیا ۶ مدل ۲۰۱۸ با قیمتی معادل ۳۱۰ دلار روانه بازار جهانی خواهد شد.

نوکیا ۶ مدل ۲۰۱۸ امکانات جالبی را در اختیار کاربران قرار می دهد استفاده از محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس ۳ نشان می دهد که نوکیا باز هم قصد دارد یک گوشی با مقاومت بسیار بالا تولید کند و از طرفی وجود رم نرم افزاری چهار در کنار پردازنده اسنپدراگون ۶۳۰ که یک پردازنده میان رده قددرتمند محسوب می شود تنها بخشی از امکانات این گوشی هوشمند با یک برندی که روزگاری برترین تولید کننده گوشی هوشمند بوده است می تواند فروش بسیار خوبی داشته باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *