مشخصات هواوی P30 پرو

مشخصات هواوی P30 پرو توسط بنچمارک AnTuTu به اینترنت راه پیدا کرد. قدرت این گوشی هوشمند را چیپست Kirin 980 تامین می کند.

نزدیک به دو هفته دیگر با گوشی های سری هواوی پی 30 به صورت رسمی ملاقات می کنیم. دیروز شاهد حضور هواوی P30 پرو در بنچمارک Geekbench بودیم و حال این اسمارت فون در بنچمارک AnTuTu حاضر شده است. این بنچمارک، برخی از مشخصات هواوی P30 پرو را در اختیار رسانه ها قرار می دهد.

این گوشی هوشمند دارای شماره مدل VOG-L29 بوده و موفق به کسب امتیاز 286,152 در این بنچمارک شده است. امتیاز این محصول تفاوت کمی با هواوی میت 20 دارد که با توجه به پردازنده یکسان این دو دستگاه، منطقی به نظر می رسد.

قدرت گوشی هواوی پی 30 پرو را چیپست کایرین 980 تامین می کند. این پردازنده توسط 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می شود.

بر اساس این بنچمارک، صفحه نمایش هواوی P30 پرو دارای رزولوشن فول اچ دی پلاس بوده و از نسبت تصویر کشیده بهره می برد. استفاده از صفحه نمایش با رزولوشن QHD و یا 4K برای یک پرچمدار در سال 2019، مناسب تر به نظر می رسد.

مشخصات هواوی P30 پرو

در صورتی که رندرهای گذشته صحت داشته باشند، این اسمارت فون به سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش مجهز می شود.

بنچمارک گیک بنچ عملکرد پردازنده را مورد بررسی قرار می دهد؛ با این حال بنچمارک AnTuTu عملکرد حافظه، رابط کاربری، پردازنده و پردازنده گرافیکی را بررسی می کند.

در تاریخ 26 مارس هواوی برای رونمایی از پرچمداران جدید خود، مراسمی را در شهر پاریس برگزار می کند.

بر اساس اطلاعات رسمی منتشر شده، هواوی پی 30 پرو دارای دوربین اصلی پریسکوپی است که قابلیت بزرگنمایی بالایی را در اختیار کاربر قرار می دهد (گوشی P30 Pro هواوی دارای چهار دوربین پشتی).

منبع: کلیک

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *