ماشین حساب اینفینیتی مدل 555 ماشین‌حسابی رومیزی است که می‌توانید از آن برای انجام محاسبات روزمره‌ی خود و یا در فروشگاه از آن استفاده کنید. این ماشین‌حساب قادر است محاسبات را تا 112 مرحله چک نماید.

صفحه‌نمایش به ‌کار رفته در این ماشین ‌حساب بسیار بزرگ بوده و خواندن اعداد در آن بسیار آسان است.

پنل خورشیدی به ‌کار رفته در این محصول بسیار کاربردی است زیرا در طول روز و در محل‌های پرنور بدون نیاز به باتری می‌توانید از دستگاه استفاده کنید. در هنگام شب و در محل‌های کم ‌نور باتری دستگاه برق موردنیاز را تأمین می‌کند.

تمامی عملیات انجام‌شده در حافظه‌ی دستگاه ذخیره می‌شوند و می‌توانید مطمئن باشید حتی در صورت وارد کردن سریع اعداد به ‌راحتی می‌توانید ورودی‌های خود را چک کنید و درنتیجه هیچ موردی از قلم نمی‌ماند.

دکمه‌های پلاستیکی ماشین‌حساب بسیار راحت بوده و وارد نمودن اعداد و انجام محاسبات به ‌راحتی انجام می‌شود. درواقع می‌توان گفت اینفینیتی در طراحی ماشین‌حساب‌های خود نهایت تلاش خود را کرده است تا دستگاه‌هایی ارائه دهد که کاربری بسیار آسانی داشته ‌باشند. این موضوع را می‌توانید در اندازه‌ی بزرگ صفحه ‌نمایش و کلید‌ها مشاهده کنید.

طراحی کلید‌ها به ‌گونه‌ای است که تک ‌تک کلیدها بزرگ بوده و از همدیگر فاصله دارند. این موضوع فشرده شدن اشتباهی کلیدها را در سرعت‌های بالای وارد نمودن اعداد به حداقل می‌رساند.

یکی دیگر از ویژگی‌های این ماشین‌حساب کاربردی و سخت‌جان محاسبه‌ی اتوماتیک قیمت به‌اضافه‌ی مالیات، قیمت بدون مالیات، تخفیف، قیمت فروش، میزان مالیات، میزان تخفیف است

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *