فروش خیره‌ کننده هواوی پی ۲۰

Huawei P20 و Huawei P20 Pro از همان زمان معرفی در ماه گذشته میلادی، سروصدای زیادی به پا کردند. غوغای این دو محصول پرطرفدار چینی حالا و با عملکرد خیره‌کننده‌ای که از آن‌ها در بازار فروش در کشور چین ثبت شده، به عرش رسیده است.

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، فروش پی ۲۰ و پی ۲۰ پرو در بازار چین، تنها در عرض ۱۰ ثانیه و زمانی که فرایند فروش این دو گوشی هوشمند از طریق فروشگاه‌های آنلاین آغاز شد به ۱۰۰ میلیون یوان برابر با بیش از ۱۵ میلیون دلار رسیده است. نتیجه‌ای که نه‌تنها چشمگیر بوده بلکه نوید بخش حضوری موفق از این دو محصول در بازار فروش است.

توضیحات بیشتری در خصوص تعداد دستگاه‌های عرضه شده در این فروش محدود اعلام نشده اما به نظر می‌رسد این برند چینی، تعداد قابل توجهی از این دو گوشی را برای برآورده کردن نیازهای بازار، درنظر گرفته است. در میان این دو محصول، انتظار می‌رود پی ۲۰ پرو با توجه به بهره‌مندی از طراحی جذاب و البته ترکیب دوربین سه‌تایی، بیشتر از پی ۲۰ توجهات را به سمت خود معطوف کند. قیمت پایه فروش پی ۲۰ در چین ۳۷۰۰ یوان و قیمت پایه پی ۲۰ پرو هم ۴۰۰۰ یوان اعلام شده است.

هواوی پی ۲۰ پرو از صفحه‌نمایش ۶.۱ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۲۴۰ بهره می‌برد و المان‌هایی جذاب نظیر اندروید ۸.۱ اوریو در کنار رابط کاربری EMUI 8.1، تراشه Kirin 970، شش گیگابایت رم، دوربین سه تایی شامل سنسور ۴۰ مگاپیکسلی رنگی، سنسور ۲۰ مگاپیکسلی مونوکروم و دوربین ۸ مگاپیکسلی با لنز تله فوتو را پیش روی مشتاقان قرار می‌دهد.

در حال حاضر فرایند عرضه Huawei P20 و Huawei P20 Pro در کشورهای مختلف جهان، از طریق نمایندگی‌های مجاز و همچنین اپراتورهای همراه منتخب، آغاز شده است.

منبع: شهر سخت افزار

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *