سرویس Xbox Game Pass Ultimate

شرکت مایکروسافت از سرویس Xbox Game Pass Ultimate رونمایی کرد. این سرویس در اواخر سال جاری میلادی در دسترس برخی کاربران قرار می گیرد.

گزارش های متعددی در خصوص ایجاد سرویس جدید در شبکه ایکس باکس لایو تحت عنوان Xbox Game Pass Ultimate به گوش می رسید که سرانجام مایکروسافت طی جدیدترین قسمت از برنامه «اینساید ایکس باکس» به تمامی این شایعه ها خاتمه داد و به طور رسمی از این سرویس رونمایی کرد. سرویسی که با تهیه آن می توانید به طور همزمان از مزایا و امکانات «ایکس باکس گیم پس» و «ایکس باکس لایو گلد» بهره مند شوید. به عبارت ساده تر، محدودیت بخش چندنفره آنلاین بازی ها در این سرویس برطرف می شود.

به گفته شرکت مایکروسافت، جدا از اینکه کاربران همچنان می توانند با پرداخت مبلغ 10 دلار به مدت یک ماه صرفا در سرویس Xbox Game Pass عضو شوند، علاقه مندان به بخش چندنفره آنلاین بازی ها نیز تنها با پرداخت 15 دلار می توانند به طور همزمان و برای مدت یک ماه به دو سرویس ایکس باکس گیم پس و ایکس باکس لایو گلد دسترسی داشته باشند. بدین ترتیب، کاربران به جای عضویت جداگانه در این دو سرویس و پرداخت مبلغ 20 دلار، از این پس با 5 دلار هزینه کمتر، می توانند از امکانات دو سرویس مذکور استفاده کنند.

سرویس Xbox Game Pass Ultimate

بر اساس اطلاعیه ردموندی ها، سرویس Xbox Game Pass Ultimate تا پایان سال جاری میلادی در دسترس کلیه کاربران شبکه ایکس باکس لایو و دارندگان کنسول های ایکس باکس وان قرار نمی گیرد. همچنین، زمان عرضه دقیق این سرویس هنوز مشخص نشده است. با این حال، این سرویس پیش از آغاز فعالیت رسمی خود، در اواخر سال 2019 به طور آزمایشی در اختیار تعدادی از کاربران ایکس باکس اینسایدر قرار خواهد گرفت.

گفتنی است؛ «ایکس‌ باکس گیم پس» یکی از سرویس های پولی شبکه پرمخاطب ایکس‌ باکس لایو به‌ شمار می‌ رود که عملکردی مشابه با سرویس معروف نتفیلیکس دارد، به‌طوری که علاقه‌ مندان با عضویت در آن به بیش از 100 عنوان ویدیویی کنسول ایکس باکس وان و ایکس باکس 360 دسترسی دارند.

منبع: کلیک

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *