گوشی Moto G7 plus موتورولا

تصاویری که از گوشی Moto G7 plus موتورولا فاش شده، نشان می دهد که این گوشی بسیار شبیه به مدل پیشین است.

24 ساعت پس از کنفرانس خبری موتورولا، یک تصویر از گوشی جدید این شرکت در رسانه ها منتشر شده است که نشان می دهد گوشی جدید اندکی بزرگتر و احتمالا قوی تر از سری پیشین موتورولا است.

بزرگ ترین تفاوت گوشی Moto G7 plus با Moto G7 مانند تفاوت میان گوشی های Moto G6 و Moto G6 plus بر سر صفحه نمایش است و احتمال مدل جدید دارای یک صفحه نمایش 6.4 اینچی است. اما به نظر می رسد که به غیر از این مورد، از نظر ظاهری این دو گوشی هوشمند تقریبا یکسان هستند و به لطف حاشیه بالای صفحه و شکل دایره ای دوربین که در عقب گوشی وجود دارد این تشابه بیشتر نیز شده است.

گوشی Moto G7 Plus چه تفاوتی با مدل قبلی دارد؟

علاوه بر دارا بودن ابعاد بزرگ تر، نوع پلاس این گوشی در سری موتو جی همچنین دارای ویژگی های سخت افزاری قوی تری است. همانطور که می دانید گوشی G7  همراه با پردازنده اسنپدراگون 660 همراه با رم 4 گیگابایتی و 64 گیگابایت فضای حافظه داخلی عرضه خواهد شد. بنابراین گوشی بعدی این شرکت یا همان Moto G7 plus باید با سخت افزار قوی تری مانند پردازنده اسنپدراگون 710 معرفی شود. اما با توجه به موقعیت میان رده گوشی های سری جی، پردازنده اسنپدراگون 710 این احتمال بعید به نظر می رسد. در واقع پردازنده نیز باید با مشخصات یک میان رده سازگار یاشد. در حال حاضر این موضوع هنوز مشخص نیست و منتظر ماند.

گوشی Moto G7 plus

چه زمانی این گوشی معرفی می شود؟

انتظار می رود که گوشی Moto G7 Plus اوایل سال 2019 میلادی در کنار مدل های متداول دیگری مانند Moto G7 play و Moto G7 power عرضه شود. در حالی که این موضوع هنوز تائید نشده است، اما احتمال اینکه این گوشی در نمایشگاه MWC 2019 که در اواخر فوریه برگزار می شود نیز وجود دارد. با این حال باید منتظر ماند و دید این گوشی چه زمانی به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

این نمایشگاه به نام کنگره جهانی موبایل یکی از نمایشگاه های معروف در زمینه معرفی گوشی های هوشمند و فناوری های روز است که گوشی های جدید در آن معرفی می شوند. انتظار می رود که گوشی هوشمند منعطف هوآوی نیز در این مراسم به زودی رونمایی شود. کنگره جهانی موبایل بزرگ ترین نمایشگاه تخصصی موبایل است که پذیرای عرضه کنندگان و تولیدکنندگان رسمی موبایل است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *