تصاویر قاب محافظ و مشخصات هواوی Nova 5 لو رفتند

برخی اطلاعات و مشخصات هواوی Nova 5 به تازگی در Weibo رویت شده است. یکی از افشاگران تصاویر قاب محافظ و شخص دیگری مشخصات سخت‌افزاری کلیدی این گوشی را منتشر کرده‌اند.

قاب محافظ Nova 5

اولین نکته‌ای که به هنگام تماشای تصاویر جلب توجه می‌کند، بریدگی کشیده‌تر قاب دوربین است که حاکی از استفاده دوربین با ترکیب 3گانه و چینش عمودی است. آنطور که پیداست، محلی برای سنسور اثر انگشت روی این قاب تعبیه نشده است. بنابراین احتمالاً شاهد استفاده از سنسور اثر انگشت ادغام شده با نمایشگر در نوا 5 هواوی خواهیم بود.

قاب محافظ هواوی Nova 5

طراحی ظاهری این گوشی شباهت‌های بسیاری با P30 Pro پرچمدار خواهد داشت. لبه پایینی هواوی Nova 5 میزبان گریل اسپیکر، درگاه USB Type-C و جک 3.5 میلی‌متری صدا خواهد بود. دکمه‌های پاور و تنظیم صدا نیز همگی بر روی لبه سمت راست این گوشی قرار خواهند داشت و لبه سمت چپ این گوشی درست همانند P30 Pro فاقد هرگونه دکمه خواهد بود.

مشخصات هواوی Nova 5

بر اساس ادعای یکی از افشاگران این گوشی مجهز به فناوری شارژ سریع 40 واتی، دوربین‌ها و قابلیت‌های عکاسی مشابه P30 Pro خواهد بود. یکی از اعضای ارشد XDA Developers به تازگی مدل نامبر گوشی‌های بعدی هواوی و آنر مجهز به پردازنده Kirin 980 را منتشر کرده بود. در این بین شاهد اسمارت‌فونی با مدل نامبر SEA-AL10 / TL10 هستیم که گفته می‌شود همان نوا 5 هواوی است.

انتظار می‌رود SEA-AL10 / TL10 مجهز به نمایشگر 6.39 اینچی دارای پنل امولد و رزولوشن FHD+ (1080 x 2340) باشد. از آن‌جایی که نوا 3 مجهز به بریدگی نسبتاً پهنی بود، انتظار می‌رود در این گوشی شاهد بریدگی قطره‌‌ای شکل باشیم.

از سایر مشخصات هواوی Nova 5 می‌توان به مواردی نظیر باتری 3500 میلی‌ آمپر ساعتی، دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی IMX576 ساخت سونی، دوربین آلترا واید 12.3 مگاپیکسلی IMX380 ساخت سونی، دوربین 48 مگاپیکسلی IMX586 و دوربین زمان پرواز (ToF) IMX316 ساخت سونی که در آنر V20 شاهد آن‌ بودیم، اشاره کرد. از زمان عرضه و قیمت این گوشی هنوز هیچگونه اطلاعاتی در دسترس نیست.

منبع:شهرسخت افزار

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *