بهترین نرم افزار ویرایش عکس اندروید

امروز در این مقاله قصد داریم تا بهترین نرم افزار ویرایش عکس اندروید را به شما دوستان معرفی کنیم که می تواند برای شما عزیزان جذاب و کاربردی باشد.

تکنولوژی در گوشی های هوشمند به مراتب بهتر از گذشته شده و از روزمرگی و تکرار خارج شده است و دوربین های گوشی هم شامل این تغییرات بوده اند. پس در برابر این تغییرات باید برنامه های خوبی را هم به بازار عرضه کرد تا کاربران بتوانند با استفاده از آنها عکس های خود را ویرایش کنند. شما می توانید بین عکس های خود را مرور کنید و بهترین ویرایش ها را برای این عکس ها اعمال کنید.

بهترین نرم افزار ویرایش عکس برای اندروید

اگرچه هر کسی که سری به بازارهای گوگل بزند ، می تواند ببیند که برنامه های بسیاری در این بازارها وجود دارد و هر کدام می تواند ویرایش مخصوص به خود را به عکس های شما اضافه کند. برای همین در این مقاله قصد داریم تا بهترین نرم افزار ویرایش عکس برای اندروید را به شما معرفی کنیم:

1برنامه Snapseed

برنامه Snapseed

برنامه ای بی نظیر که می تواند عکس های شما را به بهترین شکل ممکن ویرایش کند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این برنامه تغییرات بی نظیر در نور و روشنایی عکس ها است. این برنامه مناسب عکس های سلفی و پورتره است. این برنامه به راحتی می تواند روشنایی را شناسایی کند.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.niksoftware.snapseed

2- برنامه Adobe Photoshop

برنامه Adobe Photoshop

این برنامه می تواند از برنامه های بی نظیر در بازار برای ویرایش عکس ها باشد. شما برای استفاده از این برنامه باید یک اکانت Adobe ID با استفاده از ایمیل خود بسازید. شما می توانید با استفاده از این اکانت از برنامه Adobe Photoshop استفاده کنید. این برنامه مجانی است. در این برنامه افکت های بی نظیری وجود دارد که کاربران می توانند از آنها استفاده کنند.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.adobe.psmobile

3- برنامه Prisma

  برنامه Prisma

شاید شما با این برنامه تا حدود زیادی آشنا باشید ، این برنامه افکت های بسیاری دارد ، برنامه Prisma افکت های جذابی را به برنامه خود اضافه کرده که می تواند تمام کاربران با استفاده از آنها عکس های جذابی را به درست کنند. این برنامه هم مجانی است.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.neuralprisma

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *