بهترین نرم افزارهای امنیتی سال 2018

موسسه آلمانی AV-TEST که هر از چندگاهی با بررسی های مختلف به معرفی بهترین نرم افزارهای امنیتی می‌پردازد؛ به تازگی جدیدترین نتایج بررسی‌های خود را منتشر کرده است که می‌توان با مرور آن‌ها با قدرتمندترین سیستم‌های امنیتی نسخه Fall Creators Update از سیستم عامل ویندوز 10 آشنا شد.

همچون بررسی‌های قبلی صورت گرفته توسط AV-TEST، این بار هم محصولات عرضه شده توسط Kaspersky و McAfee توانسته اند با کسب بالاترین نمرات، خود را به عنوان بهترین نرم افزارهای امنیتی برای نسخه Fall Creators Update از ویندوز 10 معرفی کنند. در کنار این دو نرم افزار، راهکار امنیتی دیگری با عنوان VIPRE Security نیز توانسته است با کسب حداکثر نمرات عملکرد مناسب و خوب خود را در این سیستم عامل به اثبات برساند.

بهترین نرم افزارهای امنیتی

طبق بررسی صورت گرفته توسط AV-TEST، این سه راهکار امنیتی توانسته اند در هرکدام از بخش‌های حفاظت، عملکرد و قابل استفاده بودن، نمره 6 از 6 را کسب کنند. اما دیگر نرم افزارها نظیر AhnLab V3 Internet Security، Avira Antivirus Pro،Bitdefender Internet Security و Trend Micro Internet Security نیز توانسته اند در این بررسی نمرات درخشان و بسیار خوبی را بدست بیاورند. از میان نرم افزارهای بررسی شده، ESET Internet Security نیز با کسب نمره مجموع 15، بدترین عملکرد را از خود به نمایش گذاشته است. پایین‌ترین نمره برای این نرم افزار، با مقدار 4 در بخش عملکرد بدست آمده است.

[rt_quote name=”” position=”” style=”style-1″ link=”/راهکارهای-افزایش-سرعت-ویندوز-10/” link_title=”راهکارهای افزایش سرعت ویندوز 10″ id=”” class=””]همچنین بخوانید:[/rt_quote]

از دیگر نقاط مهم این گزارش می‌توان به افزایش قابل توجه نمرات کسب شده از سوی سیستم امنیتی ویندوز 10 اشاره کرد. بررسی AV-TEST نشان می‌دهد که عملکرد راهکار امنیتی Windows Defender در نسخه‌های جدید از ویندوز 10 بهبود پیدا کرده است. این راهکار توانسته است در بخش حفاظت نمره 6، در بخش عملکرد نمره 5.5 و در بخش قابلیت استفاده نمره 4 را بدست بیاورد.

بهترین نرم افزارهای امنیتی سال 2018

AV-TEST اعلام کرده است که Windows Defender توانسته است در ماه نوامبر حدود 98.9 درصد از بدافزارها را به محض پیدایش، شناسایی و خنثی کند. این میزان همچنین در ماه دسامبر 100 درصد بوده است. این راهکار همچنین سبب می‌شود که سرعت سیستم‌های خانگی در هنگام جستجو در فضای وب در حدود 6 درصد کاهش پیدا کند. در مقام مقایسه، راهکار امنیتی Kaspersky با همین میزان شناسایی بدافزارها، سرعت سیستم‌‌های PC را در این کاربرد در حدود 13 درصد کم می‌کند.

منبع: شهر سخت افزار

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *