استفاده رایگان از تم های پولی سامسونگ

تم‌ها و محتویات متفاوتی در فروشگاه نرم‌افزاری گوشی‌های سری گلکسی سامسونگ در دسترس قرار گرفته است. این در حالی است که محتویات یادشده، الزاماً رایگان نبوده و در برخی از موارد باید آن‌ها را خریداری کنید. در ادامه با آموزش استفاده رایگان از تم های پولی سامسونگ همراه ما باشید.

در صورتی که به دنبال یافتن راهی برای استفاده رایگان از تم‌های پولی گوشی‌های سری گلکسی شرکت سامسونگ هستید، ما اینجا هستیم تا شما را در رسیدن به این هدف، یاری کنیم. پیش از هرچیز درنظر داشته باشید که این راهکار، در واقع به منظور رفع محدودیت‌ها و مشکلات، ارائه شده و در صورتی که مشکلی برای تهیه این محتویات ندارید، پیشنهاد ما آن است تا نسبت به خرید تم‌ها اقدام کرده تا توسعه‌دهنده نیز بتواند با بازگشت سرمایه، خدمات بهتری را ارائه دهد.

برای استفاده از این راهکار یا به بیان دقیق‌تر، به منظور استفاده رایگان از تم‌های پولی گوشی‌های هوشمند سری گلکسی سامسونگ، باید از ابزاری به نام Package Disabler Pro استفاده کنید. اگرچه این نرم‌افزار به صورت پولی در پلی‌استور گوگل یافت می‌شود اما می‌توانید از لینکی که در ادامه قرار گرفته است، دانلود رایگان را در دستورکار قرار دهید.

استفاده رایگان از تم های پولی سامسونگ

پیش از هرچیز، توجه داشته باشید که باید این روند را روی یک گوشی هوشمند سامسونگی روت شده انجام دهید که از فروشگاه نرم‌افزاری سامسونگ یا همان Galaxy Store پشتیبانی می‌کند. این فرایند روی محصولاتی شامل Galaxy S6 & S6 Edge، Galaxy S6 Edge+، S7، S7 Edge و حتی محصولات سطح پایین‌تر نظیر J7، J7 Prime  وj2 آزمایش شده است.

روند دریافت رایگان تم‌های پولی سامسونگ روی گوشی‌های سری گلکسی:

1. پیش از هر چیز به قسمت تنظیمات (Setting) گوشی رفته و گزینه تم‌ها (Themes) را انتخاب کنید.

2. در صفحه بعدی، گزینه تم‌های بیشتر (More Themes) را انتخاب کنید.

3. در ابتدا باید دنبال تم‌های پولی باشید و با لمس تم دلخواه خود، جزئیات آن را به همراه گزینه خرید یا استفاده آزمایشی، مشاهده کنید.

4. با انتخاب گزینه دانلود نسخه موقت (Download Trial)، اطمینان حاصل کنید که فرایند دانلود آغاز شده است.

5. حالا با انتخاب گزینه Free Trial، تم یادشده را برای استفاده، انتخاب کنید.

6. این فرایند، امکان استفاده از تم را به مدت حدودی ۵ دقیقه فراهم خواهد کرد؛ اما با استفاده از ابزار Package Disabler App می‌توانید زمان یادشده را تغییر دهید. به این منظور، کافی است اپلیکیشن یادشده را از این لینک دریافت کنید.

7. حالا کافی است اپلیکیشن را نصب و اجرا کنید. پس از آن، جستجو را برای کلمه کلیدی Theme در دستورکار قرار دهید.

8. پس از این، دو اپلیکیشن با نام‌های Theme Store و Themes در مقابل شما قرار خواهد گرفت.

9. از قسمت نتایج جستجو، گزینه Theme Store را انتخاب کرده تا منویی در مقابل شما قرار گیرد. حالا گزینه Clear Data را لمس کرده، Themes را از نتایج جستجو انتخاب کرده و بالاخره گزینه Disable را انتخاب کنید.

10. به این ترتیب، تم پولی یادشده، بدون پرداخت هزینه، روی دستگاه شما باقی خواهد ماند. درنظر داشته باشید که اگر نیاز به بازنشانی تم به گزینه پیش‌فرض یا انتخاب تم دیگری دارید باید بار دیگر اپلیکیشن Themes را از داخل ابزار Package Disabler فعال کنید.

در پایان، به خاطر داشته باشید که فرایند روت کردن دستگاه به منظور استفاده از اپلیکیشن‌ها و ابزارهای این‌چنینی، می‌تواند گارانتی یا دیگر خدمات پس از فروش را برای دستگاه شما منتفی کند. علاوه بر این، در طول فرایند روت کردن دستگاه نیز آگاهی نداشتن از جزئیات یا بروز خطا می‌تواند آسیب‌های مختلفی را به دستگاه وارد کند. از این رو، با احتیاط کامل، فرایند روت کردن دستگاه را پیاده‌سازی کنید.

منبع:شهرسخت افزار

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *