احتمال عرضه اولین بتای اندروید Q

اطلاعات جدید به احتمال عرضه اولین بتای اندروید Q در امروز اشاره می کنند. در صورت صحت این اطلاعات، گوگل تا چند ساعت دیگر این نسخه را منتشر می کند.

گوگل اولین نسخه پیش نمایش از اندروید P را در اواسط ماه مارس سال گذشته میلادی عرضه کرد؛ با این حال انتظار می رود اولین بتای اندروید Q چند روز زودتر، امروز در اختیار کاربران قرار بگیرد، اندروید Q به صورت پیش فرض به تم تاریک مجهز می شود.

بر اساس اطلاعات جدید، اولین نسخه بتای اندروید Q امروز منتشر می شود. این اطلاعات توسط یکی از کاربران XDA-Developer در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. برخی گزارش ها در گذشته به عرضه این نسخه از سیستم عامل اندروید در تاریخ 11 مارس اشاره کرده بودند.

اولین بتای نسخه جدید سیستم عامل موبایل گوگل در اختیار برخی افراد قرار خواهد گرفت و تمام کاربران قادر به نصب آن نخواهند بود. سال گذشته 7 شرکت تولیدکننده گوشی های هوشمند برای بررسی اندروید پای به گوگل کمک کردند.

اندروید پای در ابتدا علاوه بر گوشی های هوشمند گوگل، برای اسنشال فون، نوکیا 7 پلاس، وان پلاس 6، اوپو R15 پرو، اکسپریا XZ2، ویوو X21 و شیائومی Mi Mix 2S عرضه شد.

احتمال عرضه اولین بتای اندروید Q

در حالی که سال گذشته شرکت های بزرگی مانند سامسونگ و هواوی جایگاهی در لیست بالا نداشتند، امسال گوگل قصد دارد نسخه جدید سیستم عامل موبایل خود را در اختیار برندهای بیشتری قرار دهد.

گوگل در گذشته اعلام کرده بود تعدادی بالایی از کمپانی ها در برنامه مربوط به بررسی نسخه بتای اندروید کیو حضور خواهند داشت،؛ با این حال هم اکنون نام این شرکت ها مشخص نشده است.

گوگل معمولا نسخه نهایی سیستم عامل موبایل جدید خود را در ماه آگوست عرضه می کند، بنابراین انتظار می رود اندروید Q نیز در بازه زمانی مشابه در اختیار کاربران قرار بگیرد.

منبع: کلیک

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *