همکاری سونی و نیکون در طراحی دوربین امنیتی هوشمند

نیکون و سونی به استارتاپ سینرا ملحق شدند تا در طراحی دوربین امنیتی هوشمند تر و بهتر همکاری کنند.

امید است که با این همکاری، شاهد خلق دوربیهای هوشمندتر و گسترش و فراگیری آن همانند اپلیکیشنهای روی گوشی باشیم.

نیمی از شرکتها امیدوارند که دوربینهای امنیتی نسل بعدی که به اینترنت متصل میشوند، هوشمندتر بوده و سازگار با گوشی های هوشمند باشند. این هدف گروهی از متخصصان برندهای بزرگ تحت نام شبکه اکوسیستم دوربینهای هوشمند (یا به اختصار NICE) است که امیدوار است دوربین های قدرتمندی خلق کند که بتواند تصاویر غنی تر و کاربردی تر از دوربینهای امروزی ثبت کند که از طریق سایتهایی چون آمازون، گوگل، نت گیر و … به فروش میرسند.

همچنین این گروه میخواهد اطلاعات موجود در این دوربینها را از طریق یک رابط استاندارد در دسترس کاربر قرار دهد تا بتواند از سرویسهای جدید و آپدیتهای بعدی اطلاع پیدا کند.

استارتاپ Scenera به شکل گیری این اتحاد کمک کرد. دیگر ذی نفعان این همکاری نیکون، تولیدکننده دوربین، سونی سازنده سنسورهای تصویری و شرکتهای تولید و طراحی آسیایی همانند فاکسکون و ویسترون هستند. اگر همه چیز خوب پیش رود تولیدکننده های بیشتری به این همکاری ملحق خواهند شد.

دیوید لی مدیر این استارتاپ در این باره میگوید: ما اعتقاد داریم که این یک مشوق بزرگ برای تولیدکنندگان است که بتوانند در هیئت مدیره این همکاری بزرگ حضور داشته باشد. گروه NICE در حال ایجاد یک محیط کاربردی باز است که برنامه نویس را قادر میسازد برنامه های شخص ثالث را برای دوربینهای گوناگون ایجاد کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *