تسبیح هوشمند ایسر

تسبیح هوشمند ایسر که به تازگی معرفی شده از تراشه‌ای مدرن در تعامل با اپلیکیشن ویژه گوشی‌های هوشمند بهره می‌برد که امکان شمارش تعداد ذکرها را فراهم می‌کند.

شرکت تایوانی ایسر تسبیح جدیدی را توسعه داده است که به کاربران آن امکان رهگیری تعداد ذکرها را در تعامل با گوشی‌های هوشمند خواهد داد. این تسبیح از یک تراشه مخصوص بهره‌مند شده که در قالب برقراری ارتباط با اپلیکیشن نصب شده روی گوشی هوشمند کاربر می‌تواند تعداد تکرار ذکرها را رهگیری کرده و گزارش کند. این تسبیح حتی کامل شدن یک دور کامل ذکر را هم به کاربر یادآوری می‌کند. در نهایت امر، امکان انتشار گزارش تعداد ذکرها در شبکه‌های اجتماعی هم وجود دارد. قابلیتی که می‌تواند به کاربر در اجرای مراسم دینی مشترک با افراد دیگر کمک کند.

ایسر اعلام کرده با استفاده از این محصول، کاربر به جای شمارش تعداد ذکرها می‌تواند تمرکز خود را روی محتوای ذکر بگذارد. امکان شخصی‌سازی ظاهر و قابلیت‌های این تسبیح نیز توسط متخصصان ایسر پیش‌بینی شده است.

اگرچه در نگاه اول، تکنولوژی این تسبیح ساده به‌نظر می‌رسد اما ایسر مدعی شده محصول یادشده می‌تواند به قابلیت‌هایی نظیر پرداخت الکترونیکی یا حتی امکان استفاده از تخفیف در خرید از فروشگاه‌های مربوط به پیروان ادیان مختلف نیز مجهز شود.

 البته این محصول با تمرکز روی کاربران بودایی توسعه یافته است. بودایی‌هایی که به نظر می‌رسد اخیراً تمرکز ویژه‌ای روی بهره‌برداری از تکنولوژی‌‌های جدید داشته‌اند. به عنوان نمونه، انجمن بوداییان توسعه ارز دیجیتالی جدیدی به نام Karma Coin را کلید زده که در ازای تعلیم آموزه‌های بودایی به دیگران، به افراد پرداخت می‌شود.

این محصول قرار است از اواسط ماه مارس با قیمت ۱۳۲ دلار روانه بازار شود. آن‌طور که از شواهد امر پیداست، پیش از عرضه رسمی این محصول به بازار، ده‌ها هزار سفارش برای آن به ثبت رسیده است.

منبع: شهر سخت افزار

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *