ضرب الاجل ۶ ماهه مایکروسافت

ضرب الاجل ۶ ماهه مایکروسافت به کاربران حاشیه ساز شد. این شرکت متهم شده که به روز رسانی ویندوز ۱۰ را با تعیین ضرب الاجل اجباری کرده است. موضوعی که برای بسیاری از کاربران خوشایند نیست.

اما ماجرای دقیق این ضرب الاجل چیست ؟ شرکت مایکروسافت اعلام کرده؛ کاربران نسخه های قدیمی تر از  ویندوز ۱۰ باید هر چه سریع تر به جدیدترین نسخه عرضه شده این سیستم عامل کوچ کنند.

اما مایکروسافت برای تهییج کاربران به این کار، از یک ضرب الاجل ۶ ماه استفاده کرده است این شرکت تلاش می کند کاربران در چرخه های به روزرسانی شش ماهه ویندوز ۱۰ حتما مشارکت کنند.

اما خود شما به عنوان یک کاربر ویندوز تا چه حد نسبت به این نوع ضرب الاجل ها نگرش مثبتی دارید و یا این نوع اولتیماتوم ها را درست می بینید ؟ البته مایکروسافت در این زمینه سابقه دار است و اگرچه اکنون ضرب الاجل تعیین شده و قرار است به روزرسانی به این سیستم عامل برای کاربرانی که قابلیت به روزرسانی خودکار را هم فعال کرده باشند، به طور ناگهانی و بدون هشدار قبلی به آنها اتفاق بیفتد، اما  پیش از این نیز مایکروسافت به علت وادار کردن کاربران ویندوزهای قدیمی برای مهاجرت به ویندوز ۱۰ مورد انتقاد قرار گرفته بود و در نهایت فشارهای خود در این زمینه را متوقف کرد.

به نظر می رسد،  مایکروسافت در تلاش است با  هر وسیله ممکن کاربران را به مهاجرت به آخرین نسخه از ویندوز ۱۰ یعنی نسخه Build 1709 وادار کند و هشدار داده که در آینده تنها از طریق این به روزرسانی می توان به سیستم های امنیتی جدید دسترسی یافت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *